.

Usługi łączności
Toyota Connected Car

Łączność, która ułatwia życie

Niezależnie od tego, czy przebywasz w samochodzie, czy poza nim, możesz sprawować pełną kontrolę nad swoją Toyotą. Pomoże Ci w tym nowy pakiet usług łączności Toyota Connected Car dostępnych za pośrednictwem aplikacji MyT Toyota. Rozwiązania te zwiększają bezpieczeństwo jazdy i przyjemność z prowadzenia samochodu.

Aplikacja MyT Toyota

Kontroluj swój samochód za pomocą smartfona


Aplikacja MyT Toyota, którą może pobrać na swojego smartfona, umożliwia zdalne komunikowanie się z samochodem. Możesz zaplanować trasę podróży w domowym zaciszu, zlokalizować miejsce postoju samochodu, przeanalizować swój styl jazdy i go zoptymalizować, a także otrzymywać powiadomienia o terminach przeglądów.

USŁUGI ZDALNE MyT DLA TOYOTY YARIS CROSS

Status samochodu

Dzięki aplikacji MyT zawsze wiesz, co dzieje się z Twoją Toyotą. W zależności od modelu, jego wersji wyposażenia i modułu łączności w aucie, MyT wykryje nieprawidłowości w samochodzie i powiadomi Cię o nich.

Aktywuj funkcję powiadomień w ustawieniach swojego smartfona, a w ciągu około 8 minut od wyłączenia zapłonu system zwróci Ci uwagę, jeśli pozostawisz np.:

  • otwarte lub zablokowane drzwi, okna, szyberdach lub pokrywę bagażnika,
  • włączone światła,
  • inteligentny kluczyk wewnątrz pojazdu.
Zdalne sterowanie klimatyzacją

Aplikacja MyT umożliwi Ci ustawienie komfortowej temperatury wewnątrz pojazdu na długo wcześniej, zanim do niego wsiądziesz. Pamiętaj, zdalne sterowanie klimatyzacją jest dostępne wyłącznie dla wybranych modeli i wersji wyposażenia Toyoty, a nie zostanie uruchomione, jeśli:

  • drzwi pojazdu są otwarte,
  • poziom naładowania akumulatora jest zbyt niski,
  • nastąpi przerwanie połączenia internetowego.
Zdalne uruchamianie świateł awaryjnych

Czasami zdarzają się sytuacje, w których trudno znaleźć swój samochód. Wtedy możesz skorzystać z funkcji pomagającej Ci go zlokalizować. Aplikacja MyT automatycznie włączy światła awaryjne na maksymalnie 30 sekund.

Funkcja jest dostępna wyłącznie dla wybranych modeli i wersji wyposażenia Toyoty, a nie zostanie uruchomiona, jeśli:

  • samochód jest w ruchu,
  • włączone jest zdalne sterowanie klimatyzacją.
Zdalna obsługa zamka centralnego

Aplikacja MyT umożliwia Ci zdalną blokadę lub odblokowanie zamka centralnego w Twoim samochodzie. Za pomocą telefonu możesz z dalszej odległości otworzyć auto lub zamknąć je, jeśli o tym zapomniałeś.

Funkcja jest dostępna wyłącznie dla wybranych modeli i wersji wyposażenia Toyoty.

Więcej funkcji aplikacji MyT Toyota
Znajdź moją Toyotę

Nie ma znaczenia, jak długo Cię nie było.
Usługa wykorzystuje dane z Google Maps, aby wskazać dokładnie, gdzie znajduje się Twój samochód. Współrzędne miejsca postoju możesz też udostępnić rodzinie i znajomym.

/
Wyślij do auta

Prosty sposób na zaplanowanie podróży.
Za pomocą tej funkcji zaplanujesz podróż, siedząc wygodnie w fotelu. Dzięki aplikacji MyT Toyota możesz wysłać współrzędne miejsca docelowego bezpośrednio do systemu nawigacji w Twoim samochodzie.
Funkcja dostępna dla samochodów wyposażonych w system nawigacji.

/
Mój styl jazdy

Przejmij kontrolę nad historią swoich podróży.
Funkcja ta umożliwia zapisywanie danych dotyczących podróży, takich jak prędkość, przyspieszenie czy pokonany dystans. Na tej podstawie można później przeanalizować przejazdy służbowe i styl jazdy.

/
Kontrolki ostrzegawcze

Czytelne informacje zwiększające bezpieczeństwo podczas jazdy.
Zapoznaj się z objaśnieniami poszczególnych kontrolek ostrzegawczych w pojeździe. Dowiedz się, które ostrzeżenia są szczególnie ważne i co powinieneś zrobić, gdy się pojawią.

/
Poziom paliwa

Monitorowanie poziomu paliwa w samochodzie.
Funkcja ta umożliwia zdalne sprawdzanie poziomu paliwa w Toyocie. Ułatwi Ci to zaplanowanie podróży i postojów na stacjach benzynowych.

/
Serwis i przeglądy

Wygodne i przejrzyste planowanie serwisu.
Aplikacja pokaże Ci bieżący przebieg oraz wyśle powiadomienie o zbliżającym się przeglądzie. Należy pamiętać, że przegląd powinien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta opisanymi w instrukcji obsługi i książce gwarancyjnej.

/
Śledzenie zamówienia

Bieżące informacje o postępie w realizacji zamówienia.
Możesz sprawdzać status zamówienia na nową Toyotę — od chwili złożenia zamówienia aż do dostarczenia pojazdu do Dilera i jego odbiór.

/



 



 



 

Dostępność funkcjonalności aplikacji zależy od modelu samochodu, daty produkcji oraz wyposażenia.

 

Aplikację MyT Toyota możesz pobrać z Google Play lub Apple App Store (w zależności od posiadanego urządzenia).

MyT Multimedia

Intuicyjny system nawigacji i rozrywki


System MyT Multimedia poinformuje o aktualnej sytuacji na wybranej trasie, lokalizacji fotoradarów, prognozie pogody i interesujących punktach (POI). MyT Multimedia w Twojej Toyocie obsługuje również funkcje Apple CarPlay™ i Android Auto™, które umożliwiają integrację z odtwarzaczem muzycznym i innymi aplikacjami zainstalowanymi w Twoim smartfonie.
 
Bieżące informacje o sytuacji w ruchu drogowym

Planowanie trasy na podstawie bieżących informacji o ruchu drogowym.
Przez cały czas podróży do miejsca docelowego otrzymujesz aktualne informacje o sytuacji na drodze. Pokładowy system nawigacji uwzględnia napływające informacje o zdarzeniach i proponuje alternatywne trasy dopasowane do Twoich preferencji.  

Punkty POI
Punkty POI

Szybsze wyszukiwanie interesujących miejsc przy trasie.
Dzięki wyszukiwarce wykorzystującej dane Google zawsze masz dostęp do aktualnych informacji o miejscach w sąsiedztwie pokonywanej trasy, które mogą Cię zainteresować.  

Więcej funkcji systemu MyT Multimedia
Ostrzeżenia przed fotoradarami

Zobacz, gdzie są fotoradary.
Dzięki naszej technologii „Coyotes and Cyclops” zawczasu się dowiesz, że zbliżasz się do fotoradaru. Dodatkowo sam możesz wspierać społeczność, zgłaszając fotoradary, które jeszcze nie figurują w systemie.  

Aplikacja MyT Toyota
Stacje paliw

Tankowanie nigdy nie było prostsze.
Znajduj stacje paliw zgodnie z własnymi preferencjami, sortuj wyniki po cenie lub marce, z której zwykle korzystasz. Możesz wyznaczyć punkty tankowania po drodze, najbliżej miejsca docelowego lub tego, w którym obecnie się znajdujesz.  

Aplikacja MyT Toyota
Google Street View

Zobacz to, czego szukasz.
Dzięki usłudze Google Street View cel podróży zobaczysz w widoku 360, dzięki czemu łatwiej odnajdziesz miejsce przeznaczenia.  

Aplikacja MyT Toyota
Parking

Oszczędź czas na szukaniu miejsc parkingowych.
Przeszukuj dostępne parkingi, sortując wyniki po cenie, usługodawcy lub odległości od Twojej obecnej lokalizacji.  

Aplikacja MyT Toyota
Integracja ze smartfonem

Wsparcie dla Apple CarPlay™ i Android Auto™.
Podłącz smartfon, odtwarzaj muzykę i korzystaj z ulubionych aplikacji za pośrednictwem wyświetlacza w Twoim aucie.  

Aplikacja MyT Toyota

Często zadawane pytania

Prowadzenie Toyoty jeszcze nigdy nie było tak przyjemne i komfortowe. Usługi łączności Toyota Connected Car sprawiają, że niezależnie od trasy, którą masz pokonać, zawsze będziesz miał pełną kontrolę nad pojazdem.

Technologia nie musi onieśmielać. Przygotowaliśmy odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące aplikacji MyT Toyota.

Usługi łączności Toyota Connected Car umożliwiają sprawne komunikowanie się samochodu ze światem zewnętrznym. Dzięki temu jazda może być wydajniejsza i bardziej inteligentna.

Staraliśmy się, aby obsługa systemu była możliwie najprostsza i intuicyjna. Jeżeli masz pytania na temat naszej aplikacji, z przyjemnością na nie odpowiemy.

Usługi łączności Toyota Connected Car (MyT)

Czym są usługi łączności MyT?

Usługi łączności Toyota Connected Car obejmują aplikację MyT Toyota i system MyT Multimedia. Każdy pakiet oferuje własny zestaw funkcji, dzięki którym jazda samochodem jest bezpieczniejsza i sprawia więcej radości. Z niektórych rozwiązań można korzystać także poza pojazdem.

Aplikacja MyT Toyota umożliwia zdalne komunikowanie się z samochodem. Użytkownik może zaplanować trasę podróży, zlokalizować zaparkowany samochód, sprawdzić, kiedy należy zgłosić się do serwisu na przegląd. Przewodnik jazdy hybrydowej analizuje styl jazdy kierowcy i podpowiada, jak można obniżyć zużycie paliwa, korzystając prawidłowo z napędu hybrydowego.

Dlaczego warto utworzyć konto MyT?

Konto MyT umożliwia zarządzanie systemem multimedialnym oraz otrzymywanie przydatnych informacji o samochodzie poprzez aplikację MyT Toyota i portal Moja Toyota.

Na czym polega różnica między aplikacją MyT Toyota a portalem Moja Toyota?

Do logowania w aplikacji MyT i portalu Moja Toyota służą te same dane uwierzytelniające.   

Aplikacja MyT Toyota umożliwia korzystanie z następujących usług łączności MyT:   

• Znajdź moją Toyotę  
• Wyślij do auta
• Przewodnik jazdy hybrydowej       
• Mój styl jazdy        
• Historia serwisowa  

Portal Moja Toyota dostarcza kierowcy szczegółowych informacji na temat samochodu oraz umożliwia zakup usług i zarządzanie nimi. W portalu dostępne są następujące usługi:

• Historia zakupu samochodu i śledzenie zamówienia
• Wyślij do auta
• Historia serwisowa
• Informacje o pojeździe
• Instrukcje obsługi
• Aktualizacje map  
• Zarządzanie ustawieniami profilu

Czy mogę korzystać z usług łączności MyT w innej Toyocie?

Aplikacja MyT Toyota jest powiązana z numerem identyfikacyjnym pojazdu (VIN) oraz właścicielem /uprawnionym użytkownikiem pojazdu, więc tylko Ty będziesz mógł korzystać z usług łączności w danym samochodzie.

Czy członkowie mojej rodziny mogą korzystać z usług łączności MyT?

Z usług łączności w aplikacji MyT Toyota może korzystać tylko właściciel samochodu/uprawniony użytkownik.

Jak zmienić hasło do MyT?

Możesz zmienić swoje hasło w aplikacji MyT. Z ikony sekcji konta, którą można znaleźć w prawym dolnym rogu paska nawigacyjnego, kliknij menu „Ustawienia”. Wybierz zmień hasło i wpisz swoje obecne i nowe hasło. Następnie potwierdź nowe hasło i zapisz. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o nowe na ekranie logowania, wprowadzając swój adres e-mail.

Jak usunąć dane osobowe z portalu dla klienta MojaToyota, aplikacji MyT i nawigacji?

Aplikacja MyT Toyota

Jakie systemy operacyjne są kompatybilne z aplikacją MyT?

Producent zastrzega ograniczoną kompatybilność aplikacji z określonymi systemami operacyjnymi.
Android: od wersji 7 i nowszych. Ze względu na aktualizację naszych systemów (jakość i stabilność) oraz ciągłe dążenie do poprawy bezpieczeństwa aplikacji, wersje Androida 5 i 6 nie są już obsługiwane w aplikacji od wersji 4.0 i nowszych.
iOS: iOS 13 i nowsze

Telefony Huawei: Jeśli telefony Huawei nadal mają aktywny system operacyjny Google Android, będą podążać standardową ścieżką opisaną powyżej.
Jeśli telefon Huawei jest już przełączony do sklepu Huawei Android, aplikacja nie będzie obsługiwana, ponieważ aplikacje nie są dostępne w sklepach Huawei.

Kompatybilność aplikacji z systemami operacyjnymi może ulec zmianie wraz z czasem i aktualizacjami aplikacji oraz systemów operacyjnych. W przypadku wątpliwości proszę skontaktować się ze stacją dilerską.

Czy usługi łączności MyT są dostępne dla mojego samochodu?

Usługi łączności MyT są dostępne dla następujących modeli Toyoty:

• Nowy RAV4 (produkcja od listopada 2018 r.)
• Nowa Corolla Hatchback i TS Kombi (produkcja od stycznia 2019 r.)
• Nowa Camry (produkcja od stycznia 2019 r.)
• Nowa Toyota C HR (produkcja od października 2019 r.)

Czy usługi łączności MyT będą dostępne, jeżeli kupię używaną Toyotę?

Jeśli kupisz używaną Toyotę, która obsługuje usługi sieciowe w aplikacji MyT, możesz aktywować usługi sieciowe bezpośrednio z aplikacji MyT, pod warunkiem, że możesz udowodnić fizyczny dostęp do samochodu (poprzez wprowadzenie dokładnego przebiegu). Możesz również odwiedzić swojego dilera Toyoty, aby potwierdzić, że jesteś właścicielem pojazdu. Będziesz mógł wówczas aktywować usługi łączności w aplikacji MyT Toyota.

Gdzie znajdę informację o wersji aplikacji MyT Toyota zainstalowanej w moim telefonie?

W lewym dolnym rogu ekranu logowania do aplikacji lub na dole zakładki Ustawienia w sekcji Konto.

Jak pobrać aplikację MyT Toyota?

Wyszukaj „Aplikacja MyT Toyota” w iOS App Store lub Google Play. Następnie pobierz aplikację, która jest bezpłatna. Aplikacja MyT jest obsługiwana na wybranych urządzeniach z systemem iOS, jak i Android.

Jak utworzyć konto?

Konto możesz utworzyć bezpośrednio w aplikacji MyT Toyota, podając niezbędne dane osobowe.

Następnie musisz aktywować konto, klikając na link podesłany w wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację. Ponadto, abyś mógł korzystać z usług łączności.

Aplikacja MyT Toyota informuje mnie, że powinienem poczekać na aktywację, mimo że zaakceptowałem wszystkie postanowienia dotyczące ochrony danych. Co to oznacza?

W celu zakończenia aktywacji prosze spróbować odbyć 2 podróże samochodem z prędkością powyżej 10 km/h powyżej 5 min każda.

Kiedy mogę korzystać z usług łączności w aplikacji MyT Toyota?

W każdej chwili. Z chwilą wyłączenia silnika dane dotyczące samochodu są przesyłane do aplikacji. Dane dotyczące ostatniej podróży będziesz mógł wyświetlić po wyłączeniu silnika. Do przesłania danych wymagany jest zasięg sieci komórkowej pozwalający na transmisję danych, więc funkcja ta może nie działać w garażach podziemnych.

W aplikacji MyT Toyota nie widzę danych wszystkich moich podróży. Gdzie mogę je znaleźć?

Otwórz pulpit „Usługi” i wybierz „Analiza stylu jazdy”/"Przewodnik jazdy hybrydowej". Wybierz zakładkę „Wszystkie podróże”, aby zobaczyć dane poprzednich podróży, a następnie kliknij jedną z podróży, aby uzyskać dostęp do analizy stylu jazdy. Dane ostatniej podróży znajdziesz także na pulpicie głównym.

Jak działa tryb prywatności?

Tryb prywatności jest dostępny na stronie „Ustawienia samochodu” w aplikacji MyT Toyota. Możesz go włączać i wyłączać samodzielnie. Po włączeniu trybu prywatnego, lokalizacja samochodu i podróże nie będą wyświetlane w aplikacji. Należy pamiętać, że niektóre usługi, które opierają się na danych o lokalizacji, nie będą już działać (np. Znajdź mój samochód).

Co powinienem zrobić, gdy sprzedam moją Toyotę?

Usuń samochód z konta MyT. Nie kasuj samego konta, bo w przyszłości nie będziesz mógł do niego dodać ewentualnych kolejnych samochodów marki Toyota. Nie zapomnij poinformować nowego właściciela, że samochód jest wyposażony w usługi łączności w aplikacji MyT Toyota.

Czy usługi przestaną działać, jeżeli usunę numer VIN samochodu z konta MyT?

Jeżeli usuniesz numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) ze swojego konta, usługi łączności w aplikacji MyT Toyota przestaną działać.

Czy mogę otrzymywać takie dane, jak informacja o ilości paliwa w zbiorniku lub o zablokowaniu zamków drzwi w samochodzie?

Informacja o poziomie paliwa dostępna jest na ekranie głównym aplikacji, pod wizualizacją sylwetki auta. (dla wybranych modeli z określonej daty produkcji). Dane dotyczące zamknięcia drzwi nie są jest jeszcze dostępne, ale stale pracujemy nad dodaniem do aplikacji MyT kolejnych usług połączonych. Będziemy regularnie aktualizować aplikację, więc upewnij się, że Twoja aplikacja jest aktualna. W tym celu najlepiej jest zezwolić na automatyczną aktualizację aplikacji MyT Toyota.

Historia serwisowa samochodu w aplikacji MyT

Dostęp do historii serwisowej posiada właściciel samochodu.
Aplikacja MyT nie zawiera wszystkich informacji związanych z serwisowaniem samochodu, w szczególności nie zawiera informacji o naprawach gwarancyjnych oraz wszelkich usługach związanych ze sprzedażą/naprawą/montażem nieoryginalnych części i/lub akcesoriów. Celem uzyskania szczegółowych i pełnych informacji należy skontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Toyoty.

Dowiedz się więcej

Toyota bZ Compact SUV Concept Toyota bZ Compact SUV Concept Bezemisyjny pojazd z linii bZ Ranking Consumer Reports Ranking Consumer Reports Toyota i Lexus liderami zestawienia Toyota Prius 5. generacji Toyota Prius 5. generacji Światowa premiera i debiut nowego napędu plug-in hybrid Poznaj Toyotę GR86 Poznaj Toyotę GR86 Nowe auto driftingowe Kuby Przygońskiego Taiichi Ohno w Automotive Hall of Fame Taiichi Ohno w Automotive Hall of Fame Dowiedz się więcej Sztuczna inteligencja a bezemisyjne napędy Sztuczna inteligencja a bezemisyjne napędy Toyota Research Institute Nowa generacja systemów bezpieczeństwa Toyota T-MATE Nowa generacja systemów bezpieczeństwa Toyota T-MATE Większe możliwości Yarisy w kolorze Spicy Orange Yarisy w kolorze Spicy Orange Nowości w roku modelowym 2023 Lekki użytkowy van elektryczny Lekki użytkowy van elektryczny Nowy projekt Toyotay i partnerów Wymienne baterie do samochodów Wymienne baterie do samochodów Dowiedz się więcej o nowym projekcie Klub Rekordowych Przebiegów Klub Rekordowych Przebiegów Pochwal się trwałością swojej Toyoty Wyniki sprzedażowe Toyoty w lipcu 2022 roku Wyniki sprzedażowe Toyoty w lipcu 2022 roku Wzrost udziału w rynku do 17,7%